PistenBully 400 je určený hlavne na úpravu stredne ťažkých zjazdových tratí. Vyrába s a v štyroch prevedeniach. Základná s označením 400, pre úpravu náročných zjazdových tratí v prevedení s nadstavbou navijaku s označením 400W. Pre úpravu SNOWPARKov s označením 400 PARK PRO, 400 PARK PRO W v prevedení s nadstavbou navijaku.
PistenBully 400 bolo prvýkrát uvedené na trh v roku 2008. Vozidlo sa vyznačovalo kompaktným prevedením, robustnosťou, spoľahlivosťou, dlhou životnosťou a nízkymi prevádzkovými a servisnými nákladmi. V aktuálnej generácii, predstavenej v roku 2022, ktoré je vybavené motorom CUMMINS o výkone 320 kW / 435 PS a maximálnym točivým momentom 1846 Nm plní emisnú normu EU stupeň 5. Stroj je štandardne vybavený radlicou o šírky 4 400 mm, pásmi KOMBI PLUS a frézou ALPIN FLEX COMFORT. Vozidlo je už z továrne pripravené na použitie paliva s prísadou HVO (Hydrogenated Vegetable Oil – hydrogenovaný rastlinný olej), vyrábaný s rastlinného odpadu hydrokrakovaním. Palivá HVO znižujú až o 90% produkciu oxidu uhoľnatého a prispievajú k minimalizácii emisií CO2.
Kokpit aktuálnej generácie vozidla vrátane patentovaného joystiku nadväzuje na nové prevedenia vozidiel PistenBully 600 a PistenBully 100.
PistenBully 400 je vyrábané v štandardnom prevedení a v prevedení s nadstavbou navijaku. Pre úpravu SNOWPARKOV je vyrábané vo verzii PARK PRO a to v prevedení bez a s navijakom.
Typ motora | CUMMINS L9 |
---|---|
Zdvihový objem | 8 900 cm³ |
Počet valcov | 6 |
Maximálny výkon | 320 kW/435 PS |
Pohon | hydrostatický |
Pásy | Kombi Plus |
Celková dĺžka | 9 090 mm |
Celková výška | 2 830 mm |
Celková šírka s pásmi | 4 180 mm |
Celková šírka s radlicou | 5 480 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 9 865 kg / 12 295 kg 400 W |
Maximálna prípustná hmotnosť | 13 500 kg / 14 200 kg 400 W |
Ťažná sila navijaku | 40 kN |
Priemer lana | 11 mm |
Dĺžka lana | 1050 m |